diumenge, 25 d’octubre del 2009

Hem anat al port

Aquest diumange dia 25 d'octubre hem sortit de falset, per dirigir-nos a la població de Pauls. darrere del cementiri de Pauls,agafant la pista que porta cap al coll de la gilaberta,(sempre a l'esquerra) hem arribat al sender que puja cap al coll de la gilaberta,una vegada en aquest coll girem a la dreta on arribem al montsagre d'Horta(disfrutant d'unes vistes molt boniques),per després seguir el sender fins al montsagre de Pauls,on podem recollir aigua molt bona,girant a la dreta entrem al barranc de les fonts per fer el retorn fins a Pauls.
una excursió molt bonica.

VEURE FOTOS

1. Ens ho hem passat molt bé i la ruta ha sigut impressionant!Molt bonica i amb molts animals!!! I cal Felicitar a la Dolça i al Ivo, perquè han caminat de valent!

Fins la pròxima...

salut i Pau

2. Ens va agradar molt l'excursió.Vem caminar molt i estavem molt cansats . Vem veure cabres salvatges i vem beure aigua molt fresca de la montanya. També vem veure falcons i vem caminar 5 hores i mitja