diumenge, 21 de novembre del 2010

CURSET D' ESCALADA 2010

Divendres dia 5 de novembre per la tarda, vam fer una mica de teòrica explicant els nusos, el material necessari com s'havia de progressar i com despenjar-se.
Dissabte dia 6 de novembre pel mati, vam anar direcció a Margalef ,on vam fer vies de III grau de primer, desprès ja mes calents, vam anar al sector llepafils i vam pujar una mica el grau,ja fosc vam anar cap els vehicles per marxar a Montral,per dormir al refugi,on el nostre amic Pere ens va preparar un soparet, a base de rovellons, llangonissa i mongetes acompanyat per un bon vi.
Diumenge dia 7 de novembre de bon mati agafem el camí cap un sector que es diu "el sector mes fàcil del mon", desprès al migdia canviem de sector i anem al sector" Terranegra" on vam acabar les energies que ens quedaven.
Divendres dia 12 per la tarda vam fer una mica de teòrica, explicant vies de més d'un llarg,fer reunions i com fer un ràpel,el nus machard.
Progressió amb dues cordes i cordades de tres.
Dissabte dia 13 agafem els vehicles i anem cap a els estrets d'Arnes, on vam estar en el sector que es diu "espill" fent vies de més d'un llarg per desprès baixar repelant.Fent-se fosc anem a l'area d'acampada de la Franqueta muntem tendes, fem sopar a base de carn a la brasa i també amb bon vi,diumenge ens enfilem tots "quatre cordades" a la via amb el nom salsitxes tibetanes,en acabar la birra de rigor a horta i cap a casa.
Va ser molt bonic, uns caps de setmana fabulosos per tornar a repetir segur.