dijous, 21 d’abril del 2011

Excursió Falset-Pratdip

El passat dia 9 d’abril vam fer una excursió on vam poder apreciar tot l’encant de La Serra de Llaberia, des dels boscos frondosos de la Vall de Massanes fins a les crestes pedregoses del Montredon i La Seda. El recorregut ens portar 5’30h. Tot i l’aridesa del paisatge i un terreny pedregós, les vistes van ser espectaculars.
Vam sortir de Falset a 2 quarts de 8 del matí, per la carretera de Marçà, camí de Mas d’ En Crusat fins arribar a la carretera de La Torre de Fontaubella. Creuem per agafar el camí de Mas de Magrinyà, d'aquí cap a la Vall de Massanes, camí de Llaberia i amb un desnivell pronunciat, arribem al Portell de Llaberia. Després de recuperar forces, crestegem fins arribar a La Miranda, on la vista és fantàstica!. D' aquí ens plantem al barranc de La Dovia, on per l'esquerra del barranc, anem direcció al Montredon. Tot i la calor, vam disfrutar d’aquest punt elevat i de singular bellesa.
Encararem cap a les Crestes de la Seda, on el camí es fa força pedregós, amb alguns passos aeris, que passem sense dificultats.
Ja estem a vistes de Pratdip, el camí transcorre entre boscos esclarissats, i algun que altre conreu fins arribar al poble on ens espera un dinar merescut VEURE FOTOS